Web sitenizin sadece bir web sitesi değil, aynı zamanda bir rüya olduğuna inanıyoruz. Daha iyi ve kolay bir çözüm sağlamak için kolay bir işe alım sistemi sunuyoruz. Herhangi bir planınız varsa, bizi arayın ve gereksinimlerinizi sağlayın, gerisini biz hallederiz.
Markanızı yönetmeye odaklanın ve web sitesini Lejyo Dijitale’e bırakın
Listelenen şirketlerden, eğlence ve konaklama, yemek, kurumsal imaj, alışveriş web sitelerinden devlet kurum ve kuruluşlarına kadar, Lejyo dijital web tasarım dokunaçları Türkiye’nin her yerine nüfuz etmiştir.
Web Tasarımcıyamı ihtiyacınız var? Web Tasarım ve Diğer Kurumsal web tasarım Hizmetlerini Almak, veya Bilgi Edinmek İçin 0544 414 90 65 telefon numarasın dan veya [email protected] adresine Mail Gönderek veyahut #Web sitemizdeki Teklif Al Formunu Doldurarak Bizlere Yani Lejyo Dijital Web #Tasarım Firmamızdan bize Ulaşabilirsiniz.
Profesyonel bir web tasarım ve programlama ekibimiz var, web tasarımı ve geliştirme trendlerini anlıyor ve müşterilere kapsamlı web sitesi geliştirme hizmetleri sunuyoruz. Web sitenizi tasarım stilinde benzersiz kılmanın yanı sıra, web sitenize göz atma yöntemlerinizi kullanım açısından planlamanıza ve “güzel görünümlü ve kullanımı kolay bir web sitesi” oluşturmanıza da yardımcı olur.
İçindekiler
- 1 Kullanımı kolay arka plan, SEO optimizasyon teknolojisiyle birleştiğinde, web sayfanızı daha iyi bir imaj ve itibara kavuşturur!
- 2 Eksiksiz bir tasarım ekibi ve doğru iş bölümü, web sitesi yapımının doğruluğunu hızlandırabilir.
- 3 Hem tasarımı hem de işlevi dikkate alan genel Web tasarım süreci nedir?
- 4 Bir web tasarım firması seçiyorsunuz, gerçekten istediğinizi çözebiliyor mu?
- 5 Müşteri gözüyle tasarım yapın , şimdi mükemmel tasarım aşkını anlatmak için Lejyo’yu takip edin !
Kullanımı kolay arka plan, SEO optimizasyon teknolojisiyle birleştiğinde, web sayfanızı daha iyi bir imaj ve itibara kavuşturur!
Web tasarım süreci, bir web tasarım şirketi nasıl seçilir ve web sitesi oluşturmanın doğruluğunu hızlandırır, Lejyo size anlatsın!
Web sitesi oluşturma süreci nelerdir ve iyi bir web tasarım şirketi nasıl seçilir? Bunun birçok insanın her zaman sahip olduğu bir soru olduğuna inanıyor musunuz? Web sitesi planlaması sadece düzeni seçmek, metni değiştirmek, resimleri değiştirmek, URL’lere başvurmak ve ana bilgisayar satın almakla ilgili değildir. Web Tasarım, Web Tasarımcı, İnternet Sitesi Tasarımı, Web Tasarım Firması, Web Tasarım Ajansı, Web Sitesi Tasarımcısı, Web Tasarım Nedir?, Web Tasarım Nasıl Yapılır? Artık küresel çevrimiçi tüketim davranışı artıyor ve aynı tür ve sektördeki nispeten daha rekabetçi web siteleri Bir markayı öne çıkarmak istiyorsanız, web sitesi planlamasında çok çalışmalı ve iyi bir web sitesi oluşturmalısınız, eksiksiz ve ayrıntılı bir web sitesi içerik planı, web sitesi açıldıktan sonra müşteri tabanını genişletmeye ve markayı iyileştirmeye büyük ölçüde yardımcı olacaktır.
Eksiksiz bir tasarım ekibi ve doğru iş bölümü, web sitesi yapımının doğruluğunu hızlandırabilir.
İyi web sitesi tasarımı yalnızca güzellik sağlamakla kalmaz, aynı zamanda web sitesinin etkisini en üst düzeye çıkarır, müşterileri sürekli çeker ve çeşitli göstergeler (görsel efektler, metin ve etkileşim dahil) aracılığıyla ziyaretçilerin ürünü daha iyi anlamasına ve markayı artırmasına yardımcı olabilir. , bu, web sitesinin her öğesinin belirli bir amaç doğrultusunda yürütülmesi gerektiği anlamına gelir.
Hem tasarımı hem de işlevi dikkate alan genel Web tasarım süreci nedir?
Her adımın daha derin bir analizini yapalım:
(1) Proje planlama ve yönetimi :
Markanın web sitesi yapısını, tasarım yönünü ve planını netleştirmesine ve web sitesinin hedef belirleme aşamasıyla ilgilenmesine yardımcı olun
※ talep analizi:
Başarılı bir web sitesi, web sayfasının temel gereksinimlerini açıkça iletmelidir.Bu aşamada, görsel tasarım ekibi ve müşteri, web sitesi tasarım ve sunum hedeflerini oluşturmak için birbirleriyle yakın bir şekilde iletişim kuracak ve işbirliği yapacaklardır. Adım adım proje planlaması, özensiz planlama olmadan görüşmeleri ve öneri paylaşımını planlamak, marka için net bir yön oluşturmak ve web sitesinin hedef kitlesi için web sitesi planını analiz ederek “ihtiyaçlara ve hedeflere ulaşmak ve müşterileri etkin bir şekilde yönlendirmek”
※ Proje başlatma belgesi ve tel kafes çizimi:
Proje başlatma belgesinin ve kullanıcı hareketinin tanımlanması, dikkate alınması gereken kilit noktadır. Web Tasarımının Tıpkı iç tasarımın kat planını açıkça göstermesi gerektiği gibi, bu sadece hiyerarşik yapıyı net bir şekilde anlamakla kalmayacak, aynı zamanda izleyicilerin ve görsel tasarımcıların içerik sayfasındaki ayrıntılı görünümünü de geliştirecektir.
(2) Web sitesi görsel tasarımcı çalışması :
Kesin web sayfası görsel yazı tipi ve görüntü düzeni sunumu, web sitesinin görünümünü belirlemek ve daha uygun bir marka görsel tasarımı oluşturmak
Web sitesinin İç Ve Dış taslağının blueprint’ine devam edildikten sonra görsel stil tasarımı aşamasına girmeye hazırdır. Metin boyutu, kalınlık değişimi, paralaks efekti, resimler vb. gibi unsurlarla web sitesi daha düzenli bir şekilde organize edilecektir. bütünlük ve markanın benzersizliğini ortaya çıkarır.
Vizyon, okuyucuların aşağı göz atıp arayamayacağını belirleyen en büyük faktördür. Lejyo ekibi, Kobi Firmalara ve bireysel Müşterilerine uygun bir web sitesi vizyonunu markaya uyarlar. Ayrıca, müşteriler tarafından grafik metinler ve redaksiyon tasarım konseptleri sağlar. Bir fikir birliğine vardıktan sonra devam edeceğiz. .
(3) Web sitesinin ön uç mühendislik üretimi :
Görsel tasarım çalışmasına dayalı olarak, kullanıcıların sorunsuz bir şekilde bilgi bulabilmeleri ve ürünlerle etkileşime geçebilmeleri için web sitesinin pürüzsüz ve kullanıcı dostu bir kullanıcı arayüzü oluşturulmuştur.
Tasarım aşamasını tamamladıktan sonra, web sitesi az çok şekillendirilmelidir, ancak içerik ve özel işlev talimatlarından yoksundur.
Ön uç mühendisleri, arayüzün estetiğini ve kullanıcı deneyimini geliştirmek için genellikle UI (kullanıcı arayüzü) ve UX (kullanıcı deneyimi) tasarımcılarıyla iletişim kurmak ve tartışmak zorundadır. Web sitesinin arayüzü, farklı tarayıcılarda ve farklı araçlarda iyi bir şekilde sunulmalıdır ve bu, ön uç mühendislerinin teknik gücünün bir testidir. Doğru bilgilerin tetiklenip tetiklenmeyeceği de web sitesi yapımının kilit ruhlarından biridir.
(4) Web sitesi arka uç mühendislik üretimi :
Sistem tasarımını, ilgili veritabanı tasarımını ve sistem performans optimizasyonunu hızla çözün
Web sitesi yapımını iç tasarım planlamasıyla karşılaştırmak için yukarıda belirtilen Proje Planlama ve Yönetim Çalışmasını kullandığımızı hatırlıyor musunuz?
Bu aşamada web sitesi yarı bitmiş bir ev gibidir ve iç dekorasyon ve teşhir konfigürasyonu yeterli değildir. Şu anda, Lejyo’nun arka uç mühendislik ekibi, sunucular, uygulamalar ve veritabanları dahil olmak üzere en önemli kısmı, güvenli teslimatı tamamlayacaktır. Bu bileşenler etkileşime girer, web sayfasının ön ucunun varlığını sağlamak için API’leri ve ön uç iletişimini kullanır ve bu bileşenleri sorunsuz bir şekilde oluşturur ve sürdürür.
(5) Web sitesi müşteri hizmetleri ekibi :
Lansman sonrasında müşterinin web sitesi ile ilgili sorunları telefon, e-posta vb. aracılığıyla çözmek ve şirketin iç iletişim penceresi ile etkin bir şekilde iletişim kurmak
Yukarıdaki süreci analiz ettikten sonra, bir web sitesinin oluşumunun “içerik planlama”, “görsel tasarım” dan “program geliştirme” ve “back-end bakımı”na kadar birbirine kenetlendiğini anlayabiliriz.Her adım vazgeçilmezdir. Şimdi Geliyoruz. son aşama, elbette, bu bağlantı da Lejyo’nun önemli bir grubudur. Müşteri genellikle web sitesi çevrimiçi olduktan sonra karşılaşılan web sitesi arka uç sorunlarından, genişleme projesi gereksinimlerinden, program değişikliğinden veya web sitesi barındırma hizmetiyle ilgili bilgilerden kaynaklanır. hepsi web sitemizin müşteri hizmetleri ekibimizle yakından ilgilidir.
Bir web tasarım firması seçiyorsunuz, gerçekten istediğinizi çözebiliyor mu?
Web tasarım herkes tarafından öğrenilmesine gerek yok ama herkes anlamalı Web sitesi yapıldıktan sonra revize edilmeyecektir. Arada bir, örneğin 3 ila 5 yıl sonra, o dönemin hakim trendi veya yeni özelliklere olan talep nedeniyle yepyeni bir tasarıma yeniden ayarlanabilir.
Web sitesi statik değildir ve web tarayıcılarının veya web sitesi yöneticilerinin ihtiyaç ve tercihlerini karşılamak için herhangi bir zamanda bakımı ve güncellenmesi gerekir.
Lejyo’nun yıllar boyunca edindiği tasarım hizmeti deneyiminin en önemli temel amacı, işbölümünde çok dikkatli olmanın yanı sıra: ” güzel görünümlü ve kullanımı kolay bir web sitesi tasarlamak” tır .
İyi bir web sitesi tasarımı yapılandırılabilir ve organize edilebilir. farklı kategorilerde Markanın ihtiyaçlarını anlamak ve birbirlerinin yol gösterici çizgilerini anlamak için temel iletişim becerilerine sahip, sıcakkanlı, özelleştirilmiş bir web sayfası oluşturmak.
Müşteri gözüyle tasarım yapın , şimdi mükemmel tasarım aşkını anlatmak için Lejyo’yu takip edin !
Lejyo hakkında hala bir şey bilmiyorsanız, önce onu inceleyelim, bu makaleyi alalım! Responsive web sayfası avantajı #Lejyo durumu İyi bir tasarım güzel ve pratik bir tasarımdır. Lejyo, tasarımı iyi bir tasarım olacak şekilde nasıl ayarlayacağınızı anlatmak için deneyimini kullanır. Şimdi size en iyi tasarımı sağlayacağız.
Mükemmel hizmet ve en iyi çözüm, web sitesi oluşturmanın doğruluğunu hızlandırabilir.